Kümme aastat vastupidav – kas reklaamkingitus võib tõesti nii kaua kesta?
Kümme aastat vastupidav - kas reklaamkingitus võib tõesti nii kaua kesta?
Reklaamkingitused kipuvad olema mööduv rõõm - kiiresti kasutusse võetud ja sama kiiresti unustatud. Kuid kas alati? Logotrade’i tegevjuhi Anti Saluneeme sõnul on olemas ka täiesti teistsugune lähenemine: kingitus, mis kestab aastaid ja räägib sinu brändi kvaliteedist veel kaua pärast sündmust.
Mis on „pikk aeg“ turunduskingituse jaoks?
„Iga toode, mida palju kasutatakse, kulub paratamatult,“ tõdeb Saluneem. Küll aga on pikk aeg igaühe jaoks erinev. „Mõne jaoks on see üks aasta, aga minu jaoks algab tõeline vastupidavus kümnest aastast.“
Kui vaadata reklaamtooteid kümneaastases perspektiivis, kerkivad esile praktilised ja kvaliteetsed kingitused, nagu roostevabast terasest termosed ja nõud. „Paljudel sellistel toodetel on ka 10-20-aastane garantii. On täiesti võimalik, et neid kasutavad kunagi ka kingisaaja lapsed või lapselapsed,“ räägib Saluneem.
Sellised tooted on tavaliselt ajatu disainiga ja valmistatud vastupidavatest materjalidest - teras, metall, keraamika. „Need on eriti populaarsed põhjamaades. Eestis kasvab huvi selliste toodete vastu ka järjest enam,“ lisab ta.
Mis on turul endiselt kõige populaarsem?
Saluneem ütleb, et kõige müüdavamad reklaamkingitused on endiselt väga praktilised ja igapäevakasutuses:
„Näiteks võib klaasist joogipudel olla kümme korda soodsam kui terasest analoog - ja samas väga praktiline,“ ütleb Saluneem. Siin mängib rolli tootekvaliteet, disain ja materjalide läbimõeldud kasutus.
Kuidas kestvusele lisandub trendikus?
Populaarsed tooted jäävad, aga muutub materjal. Loodussäästlikkus ja taaskasutus on praegu selgelt tõusutrendis. „Sama toote saab valmistada ka taaskasutatud plastist, orgaanilisest puuvillast või muust keskkonnasõbralikust materjalist,“ selgitab Saluneem.
Veel üks tulevikutrend on nutikus ja funktsionaalsus: reklaamkingitused, kuhu on integreeritud NFC-tehnoloogia või mis aitavad energiat salvestada ja säästa, on saamas uueks normaalsuseks.
Lisaks kasutatakse üha enam ka tuntud brändide tooteid, nagu Hugo Boss ja Stanley, mis lisavad kingitustele kvaliteeti ja väärtust.